Повернення, обмін
Повернення товарів, придбаних у магазині здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».
Ви можете повернути товар або обміняти його на аналогічний протягом 14 календарних днів з моменту покупки* (не рахуючи дня здійснення покупки).
Моментом покупки є:
у разі придбання чи самовивозу товару в магазині, а також доставки товару кур'єром по Києву (при оплаті товару готівкою) – момент оплати товару;
у разі доставки товару поштою або кур'єром по Києву (при оплаті товару карткою) – момент отримання товару покупцем.
Процедура повернення товару:
протягом 2 календарних днів після надсилання запиту на електронну пошту uasportvit@gmail.com з вами зв'яжеться наш співробітник для уточнення деталей і, за потреби, повідомить вам реквізити для відправлення товару поштою;
у разі повернення товару поштою, запакуйте посилку згідно з правилами компанії-перевізника та надішліть її за отриманими від нашого співробітника реквізитами (доставку оплачуємо ми).
Важлива інформація для повернення товару поштою: ми не можемо гарантувати доставку посилки та своєчасне повернення коштів у випадку, якщо дані одержувача будуть неправильно вказані вами. Ми не отримуємо повернення, відправлені післяплатою. Оцінна вартість посилки з товаром, який ви повертаєте, має відповідати вартості такого товару на замовлення.
у разі повернення товару поштою, ми здійснимо повернення коштів на вашу банківську картку протягом 3 календарних днів після отримання товару;
Обмін товару належної якості здійснюється за таких умов:
-
товар не був використаний;
-
цілісність товару та упаковки не порушена;
-
збережено товарний вигляд, а також усі пломби та ярлики товару;
-
збережено документ, що підтверджує оплату (чек);
-
товар не потрапляє до переліку товарів належної якості, повернення яких згідно із законодавством України заборонено.
Згідно з доповненням №3 до постанови КабМіну України № 172 від 19.03.1994, продовольчі товари належної якості не підлягають поверненню. Спортивні добавки входять в групу продуктів харчування. При цьому, йдучи назустріч клієнту, ми також використовуємо статті 9 ЗУ «Про захист прав споживача», яка присвячена поверненню непродовольчих виробів зазначеного якості.
Товари, які не підлягають обміну та поверненню в будь-якому випадку (навіть як виняток):
-
будь-які товари після закінчення 14 календарних днів з моменту їх покупки (не враховуючи дня покупки);
-
товари, що мають сліди експлуатації чи споживання;
-
товари, які були пошкоджені (за винятком виробничого браку).